ΜΑΘΗΜΑ 25 - ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ -ΑΣΚΗΣΕΙΣ - A COURSE IN MIRACLES

ΜΑΘΗΜΑ 25

Δε γνωρίζω το λόγο για τον οποίο οτιδήποτε υπάρχει.

 

1) Ο σκοπός ενός πράγματος είναι το νόημα του. 2Η σημερινή ιδέα εξηγεί το λόγο για τον

οποίο τίποτα απ' αυτά που βλέπεις δε σημαίνει τίποτα. 3Δε γνωρίζεις το λόγο για τον οποίο

υπάρχει το καθετί. 4Επομένως δεν έχει νόημα για σένα. 5Καθετί υπάρχει για τα δικά σου

καλύτερα συμφέροντα. 6Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχει, αυτός είναι ο σκοπός

του, αυτό είναι το νόημα του. 7 Όταν το αναγνωρίζεις αυτό, οι στόχοι σου ενοποιούνται.

8Καθώς το αναγνωρίζεις αυτό, ό,τι βλέπεις αποκτά νόημα.

 

2) Από την άποψη των στόχων του εγώ σου, αντιλαμβάνεσαι τον κόσμο και καθετί μέσα σε

αυτόν σαν να έχει νόημα. 2Αυτοί όμως οι στόχοι δεν έχουν καμιά σχέση με τα δικά σου

καλύτερα συμφέροντα επειδή εσύ δεν είσαι το εγώ σου. 3Αυτή η ψευδής ταύτιση σε κάνει

ανίκανο να καταλάβεις το λόγο για τον οποίο οτιδήποτε υπάρχει. 4Σαν αποτέλεσμα, είναι

βέβαιο ότι θα το χρησιμοποιήσεις λανθασμένα. 3Όταν το πιστέψεις αυτό, θα προσπαθήσεις

να αποσύρεις τους στόχους που έχεις αποδώσει στον κόσμο αντί να επιχειρείς να τους

ενισχύεις.

 

3) ' Ένας άλλος τρόπος να περιγράψεις τους στόχους που αντιλαμβάνεσαι τώρα είναι να

πεις ότι όλοι τους έχουν να κάνουν με «προσωπικά» συμφέροντα. 2Επειδή όμως δεν έχεις

προσωπικά συμφέροντα οι στόχοι σου δεν έχουν να κάνουν με τίποτα. 3Επομένως, το να

αγαπάς αυτούς τους στόχους είναι το ίδιο με το να μην έχεις κανένα απολύτως στόχο. 4Και

έτσι δε γνωρίζεις το λόγο για τον οποίο οτιδήποτε υπάρχει.

 

4) Προτού μπορέσεις να καταλάβεις τις σημερινές ασκήσεις, μια ακόμα σκέψη είναι

αναγκαία. 2Στα πιο επιφανειακό επίπεδα πράγματι αναγνωρίζεις το σκοπό ενός

πράγματος.3 Όμως ο σκοπός δεν μπορεί να κατανοηθεί σε αυτά τα επίπεδα. 4Για

παράδειγμα: πράγματι καταλαβαίνεις ότι ένα τηλέφωνο υπάρχει για το σκοπό της

συνομιλίας με κάποιον που σωματικά δε βρίσκεται κοντά σου. 5Αυτό που δεν

καταλαβαίνεις είναι ο λόγος για τον οποίο θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί του. 6Και είναι

αυτός ο λόγος που κάνει την επαφή σου με αυτόν να έχει νόημα ή όχι.

 

5) Είναι εξαιρετικά σημαντικό για τη μάθηση σου να είσαι πρόθυμος να εγκαταλείψεις

τους στόχους που έχεις βάλει για το καθετί. 2Ο μόνος τρόπος να το πετύχεις αυτό είναι να

αναγνωρίσεις ότι αυτοί οι στόχοι δεν έχουν νόημα, παρά ότι είναι «καλοί» ή «κακοί». Η

σημερινή ιδέα είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.

 

6) " Έξι περίοδοι εξάσκησης, η καθεμιά από τις οποίες διαρκεί δύο λεπτά, χρειάζονται

σήμερα. 2Κάθε περίοδος εξάσκησης πρέπει να αρχίσει με το να επαναλάβεις αργό τη

σημερινή ιδέα. Μετά κοίταξε γύρω σου, αφήνοντας τη ματιά σου να πέσει σε οτιδήποτε

τύχει να αρπάξει την προσοχή σου είτε είναι κοντά είτε μακριά, είτε είναι «σημαντικό» είτε

είναι «ανθρώπινο» ή όχι. Ενώ τα μάτια σου παραμένουν πάνω στο κάθε αντικείμενο που

επιλέγεις με αυτό τον τρόπο, λέγε:

 

4Δε γνωρίζω το λόγο για τον οποίο αυτή η καρέκλα υπάρχει.

5Δε γνωρίζω το λόγο για τον οποίο αυτό το μολύβι υπάρχει.

6Δε γνωρίζω το λόγο για τον οποίο αυτό το χέρι υπάρχει.

 

7Αυτό πρέπει να γίνεται αργά, χωρίς να μετακινείς τα μάτια σου από το αντικείμενο που

παρατηρείς μέχρι να ολοκληρώσεις τη δήλωση που το αφορά. 8Μετά προχώρα στο επόμενο

 

αντικείμενο και εφάρμοσε τη σημερινή ιδέα όπως προηγουμένως.

 


ΓΙΑ ΟΔΗΓΙΕΣ, ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ "ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ" μας & social media-link/-s μας:

 

 

NAMASTE'   ~ SOPHIA ~