ΜΑΘΗΜΑ 39
Η αγιοσύνη μου είναι η σωτηρία μου.
1) Εάν η ενοχή είναι η κόλαση, τι είναι το αντίθετο της; 2Όπως και το κείμενο για το οποίο
γράφτηκε αυτό το βιβλίο ασκήσεων έτσι και οι ιδέες που χρησιμοποιούνται για αυτές τις
ασκήσεις είναι πολύ ξεκάθαρες κι εντελώς σαφείς. 3Δεν ασχολούμεθα με διανοητικούς
άθλους ή λογοπαίγνια. 4Ασχολούμεθα μόνο με αυτό που είναι ολοφάνερο και το οποίο έχει
παραβλεφθεί στα σύννεφα της πολυπλοκότητας στα οποία νομίζεις ότι σκέφτεσαι.
2) Αν η ενοχή είναι κόλαση, τι είναι το αντίθετο της; 2Αυτό βέβαια δεν είναι δύσκολο. 3Ο
δισταγμός που μπορεί να αισθάνεσαι να απαντήσεις σ' αυτή την ερώτηση δεν οφείλεται στο
ότι η ερώτηση έχει μια διφορούμενη έννοια. 4Πιστεύεις όμως ότι η ενοχή είναι κόλαση; 5Αν
το πίστευες θα έβλεπες αμέσως πόσο ειλικρινές και απλό είναι το κείμενο και δε θα
χρειαζόσουν καθόλου ένα βιβλίο ασκήσεων. 6Κανένας δε χρειάζεται εξάσκηση για να
αποκτήσει αυτό που ήδη κατέχει.
3) Έχουμε ήδη πει ότι η αγιοσύνη σου είναι η σωτηρία του κόσμου. 2Πώς θα σωθείς εσύ ο
ίδιος όμως; 3Δεν μπορείς να δώσεις αυτό που δεν έχεις. 4Ένας σωτήρας πρέπει να σωθεί.
5Πώς αλλιώς θα μπορέσει να διδάξει τη σωτηρία; 6Οι σημερινές ασκήσεις θα εφαρμοστούν
σε σένα, αναγνωρίζοντας ότι η σωτηρία σου είναι κρίσιμη για τη σωτηρία του κόσμου.
7Καθώς εφαρμόζεις τις ασκήσεις στον κόσμο σου, ολόκληρος ο κόσμος θα ωφεληθεί.
4) Η αγιοσύνη σου είναι η απάντηση στην κάθε ερώτηση που τέθηκε στο παρελθόν, τίθεται
τώρα ή θα τεθεί στο μέλλον. 2Η αγιοσύνη σου σημαίνει το τέλος της ενοχής και επομένως
το τέλος της κόλασης. 3Η αγιοσύνη σου είναι η σωτηρία του κόσμου καθώς επίσης και η
δική σου. 4Πώς θα μπορούσες εσύ, που η αγιοσύνη σου ανήκει, να μείνεις έξω από αυτήν;
5Ο Θεός δε γνωρίζει τίποτα που δεν είναι άγιο. 6Είναι δυνατό να μη γνωρίζει τον Υιό του;
5) Τουλάχιστον πέντε λεπτά χρειάζονται για καθεμιά από τις τέσσερις μεγαλύτερες
περιόδους εξάσκησης σήμερα κι επίσης ακόμα πιο συχνές και μεγαλύτερης διάρκειας
ασκήσεις είναι επιθυμητές. 2Αν θέλεις να εξασκηθείς περισσότερο απ' ό,τι είναι απόλυτα
αναγκαίο, είναι γενικά προτιμότερο να κάνεις πιο συχνές, παρά πιο παρατεταμένες,
ασκήσεις, παρ' όλο που και η μεγαλύτερη διάρκεια και η πιο συχνή εφαρμογή συνιστώνται.
6) Άρχισε τις περιόδους εξάσκησης ως συνήθως με το να επαναλάβεις τη σημερινή ιδέα
στον εαυτό σου. 2Μετά, με τα μάτια σου κλειστά, ψάξε να βρεις τις σκέψεις σου που
δείχνουν έλλειψη αγάπης σε οποιαδήποτε μορφή κι αν εμφανίζονται: ανησυχία,
κατάθλιψη, θυμός, φόβος, στενοχώρια, επίθεση, ανασφάλεια κ.ο.κ 3Οποιαδήποτε μορφή κι
αν παίρνουν, δεν έχουν αγάπη κι επομένως είναι γεμάτες από φόβο. 4Είναι λοιπόν αυτές οι
σκέψεις από τις οποίες χρειάζεσαι να σωθείς.
7) Συγκεκριμένες καταστάσεις, γεγονότα και πρόσωπα τα οποία συνδέεις με οποιουδήποτε
είδους σκέψεις που δείχνουν έλλειψη αγάπης είναι κατάλληλα αντικείμενα για τις
σημερινές ασκήσεις. 2Για να σωθείς, επιβάλλεται να τα δεις διαφορετικά. 3Και είναι η ευλογία σου για αυτά που θα σε σώσει και θα σου δώσει όραση.
8) Αργά, χωρίς συνειδητή επιλογή και χωρίς ιδιαίτερη έμφαση σε κανένα από αυτά, ψάξε
το νου σου για κάθε σκέψη που ορθώνεται μεταξύ εσένα και της σωτηρίας σου. 2Εφάρμοσε
τη σημερινή ιδέα σε καθεμιά από αυτές τις σκέψεις με αυτό τον τρόπο:
3Οι δίχως αγάπη σκέψεις μου για……………….με κρατούν στην κόλαση. 4Η αγιοσύνη μου
είναι η σωτηρία μου.
9) Αυτές οι περίοδοι εξάσκησης μπορεί να σου φανούν πιο εύκολες αν στα διαστήματα
που μεσολαβούν μεταξύ τους βρεις αρκετές ευκαιρίες να επαναλάβεις αργά τη σημερινή
ιδέα στον εαυτό σου μερικές φορές. 2Μπορεί να το βρεις χρήσιμο να συμπεριλάβεις στις
ασκήσεις σου μερικά
χρονικά διαστήματα κατά τη διάρκεια των οποίων χαλαρώνεις και σου
φαίνεται ότι δε σκέφτεσαι τίποτα. 3Στην αρχή παρατεταμένη συγκέντρωση είναι πολύ
δύσκολη. "Θα γίνει όμως πολύ πιο εύκολη καθώς ο νους σου γίνεται πιο πειθαρχημένος κι
η προσοχή του διασπάται λιγότερο.
10) Εν τω μεταξύ, πρέπει να αισθάνεσαι ελεύθερος να τροποποιήσεις τις περιόδους
άσκησης και να τους δώσεις οποιαδήποτε μορφή σου αρέσει. 2Να μην αλλάξεις όμως την
ιδέα καθώς αλλάζεις τη μέθοδο της εφαρμογής της. 3Όπως και να διαλέξεις να τη
χρησιμοποιήσεις, η ιδέα πρέπει να διατυπώνεται με τέτοιο τρόπο-ώστε το νόημα της να
είναι το γεγονός ότι η αγιοσύνη σου είναι η σωτηρία σου. 4Τέλειωνε κάθε περίοδο
εξάσκησης με το να επαναλάβεις ακόμα μια φορά την ιδέα στην αρχική της μορφή και να
προσθέσεις:
5Αν η ενοχή είναι κόλαση, τι είναι το αντίθετό της;
11) Στις πιο σύντομες εφαρμογές, οι οποίες πρέπει να γίνονται τρεις ή τέσσερις φορές την
ώρα, κι αν είναι δυνατό περισσότερο, μπορείς να θέσεις στον εαυτό σου αυτή την ερώτηση
και να επαναλάβεις τη σημερινή ιδέα. 2Αν προκύπτουν πειρασμοί, μια ιδιαίτερα χρήσιμη
μορφή της ιδέας είναι η εξής:
3Η αγιοσύνη μου είναι η σωτηρία μου από αυτό.
ΓΙΑ ΟΔΗΓΙΕΣ, ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ "ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ" μας & social media-link/-s μας:
NAMASTE' ~ SOPHIA ~